Wednesday, July 27, 2011

helikopter wait fer me......

ohh....helikopter, esok terbang baek2 okay...
i know tomorrow helikopter akan wat aksi akrobatik...
dalam banyak2 abg2 macho tadi...
saya sudah jatuh mata pade helikopter itu...
wah....sungguh bergaye helikopter itu melakukan aksi akrobatik...
hope esok sume akan berjalan lancar...

meh layan skit2 gambar raptai tadi...
 
 abang macho, jgn pandang sini...pandang depan...
kan da kene marah tu sbb salah bagi...hehe


baris...baris sedia!!!! band tudm tu dendangkan lagu nobody wondergirl....x sangke sungguh!!!
saya yang jakun tudm...

ni rasenye helikopter yang wat aksi2 td tu....

aLL da best abang2 macho dan kakak2 gojes esok ...

pst....esok saya x dpt hadir class encik, nk g tgk helikopter....lalalala
 
"saya baek, awk baek, die baek, mereka pon baek so.. semue org BAEK2 beLake, saya suke
jom kite kekaL baek"
 

2 your words:

FariDdA AshiKen BinTi Meor ShahaRiM said...

wat heli? n where ja?

Nor Hafiza Baharudin said...

helikopter unit udara polis dkt2 ngn airport...ade majlis perasmian oleh sultan perak..